Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Fhl.bg

Вие сте тук:Начало»Бременни, майки и бебета »Пилатес за майки и бебета. Кръгов тип тренировка
Неделя, 20 Януари 2013 19:42

Пилатес за майки и бебета. Кръгов тип тренировка

От Елисавета Шидерска
Оценете статията
(5 оценки)
Пилатес за майки и бебета. Кръгов тип тренировка Foto:PETRA
Пилатес за майки и бебета е вид персонална тренировка, много подходяща за тази нова двойка, където двамата могат да спортуват заедно, да се забавляват и да поставят основите на физическа активност като форма на живот. След прекрасното преживяване, каквото е да ти се роди дете, времето да се насладите на присъствието му без да правите нищо, бързо изтича. Много скоро новите майки си дават сметка, че трябва да си върнат предишната форма. Въпреки желанието за бързо възстановяване, майката не може да бъде разделена от бебето много часове. Така, че този тип тренировка, който може да се практикува и у дома е особено подходяща и ясно показва, че спортът не изисква специално ходене до фитнес залата.
Програмата Пилатес за майки и бебета е кръгов тип тренировка. Препоръчително е да се практикува в домашни условия, в дома на баби и дядовци и други места, където лесно може да разпънат тренировъчните инструменти. Те от своя страна също са обикновени и лесни за придобиване - ластици, надуваеми топки,фитнес топка, постелка за йога, играчките на бебето и др.

Post1-1

Контактът с детето и възможността мама и бебе да си взаимодействат с помощта на упраженията са два от най-полезните аспекти от съвместната тренировъчна работа. Пилатес тренировката за майки и бебета е развлекателна и иновативна. Тя помага часът за упражнение да се превърне в нещо забавно и много специално.

Post1-2

 

Когато вашето бебе е близо и във връзка със своята майка по време на упражненията, вие му давата шанс да стимулира естествените си опорно-двигателни функции, както и да наблюдавате в първо лице еволюцията на неговите сетива. Експериментирайки с емоциите на бебето, то упражнява своите натурални заложби и поддържа зрителен контакт с майката.

Post1-3

 

Изискванията, на които трябва да отговаря кръговата тренировка по Пилатес за майки и бебета са лесни: да искате да се забавлявате и да имате желание за спорт с вашето дете. Движенията и позициите, които се заемат по време на тренировка приличат на движението на лек люлеещ се стол. Този тип физическа активност стимулира мозъчната активност и пространствената ориентация на тялото.

Post1-4

Ползите от двойната тренировка по Пилатес са повече за бебетата. Най-важното е, че малкото същество прави много забавни неща с мама и двамата въвеждат спорта като начин на живот от най-ранна възраст. Физическата активност на този етап помага за правилното развитие на малкия човек, насърчава растежа на костите, подобрява естественото възприемане на тялото, увеличава мобилността на децата, стимулира неврологичното и двигателно развитие, увеличава концентрацията.

Post1-5

 

За майките най-важното предимство на тренировката с Пилатес е укрепване на тазовото дъно. За да бъдат упражненията по-ефективни би било добре след раждането да се направи глобален подход към тренировъчния процес. Не бързайте да започнете да се натоварвате. Изчакайте 4-6 седмици (ако раждането е било натурално) и 6-8 седмици (ако е било с цезарово сечение).

Post1-13

 

Ползите от практикуването на Пилатес за майките са: укрепване на тазовото дъно, подобряване на позата на тялото, възвръщане на мускулен тонус, тонус на корема, гъвкавост и идеалното тегло.

 

Add comment