Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Fhl.bg

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Интегрална форма»Влез във форма със статични упражнения за стегнат корем
Петък, 22 Февруари 2013 14:10

Влез във форма със статични упражнения за стегнат корем

От Елисавета Шидерска
Оценете статията
(6 оценки)
Влез във форма със статични упражнения за стегнат корем Foto PETRA
През седмицата поех нова група от ентусиазирани учителки, които нямат търпение да започнем да тренираме заедно, за да стопят излишните си мазнинки още с първите уроци. Да, ама уроците, за които ме наеха са ПИЛАТЕС и постурална гимнастика. И милите са ужасно притеснени още след първия ни час заедно. Как ще облекат пролетните премени ако няма да правим кардио упражнения!? Даже са готови на велики саможертви, като например да си сложат гуми или ластични гащи! За да не останат съвсем разочаровани и да решат да ме "уволнят" още преди да сме започнали, реших да им припомня, че дрехите, които те карат да се потиш, няма да премахнат тлъстините. Потенето е механизъм на организма, чрез който се регулира температурата му. С други думи – не е пещ, в която да изгориш излишностите.
Не може мазнината просто да се изпоти. Ако беше така, единственото което щяхме да правим е да се метнем в една сауна и точка. Но в този случай, знаете, губим само вода, която на Fit-13всичкото отгоре се възстановява бързо-бързо. А отслабването е комплексен процес...така разказах аз на моята нова група. И добавям пред вас мили витаминчовци, че...когато се опитваме да свалим килца с масажи или вибриращи ленти, също си губим времето напразно.

Не функционират. И някои ще попитат. И ако правим коремни преси? Също не дава резултат, ако целиш да отслабнеш САМО с тях. Хубавото е, че чрез пресите постигаш коремни мускули от бетон, но покрити със слой мазнина. Да не говорим за загубата на пари и време, купувайки кремове и гелове за отслабване. Аз поне не знам за такива, които функционират наистина. Ако случайно науча, и имайки предвид, че ме е грижа за вас, и то много, ще ви го напиша на тези страници. Липосукцията е метод, който оставям настрана...

Единствената и натурална форма да се елиминира мазнина от организма, и то селективно, е да се комбинират аеробни упражнения (тичане, плуване, каране на колело...), с такива за тонус. Ако към изпитаната схема прибавим и балансирано хранене, с малко калории, но богато на полезни хранителни вещества, успехът е гарантиран. И не забравяйте за фибрите.

Фибрата е тази част от храната, която организма не може да смели. Тя преминава през червата ни като през магистрала, отнасяйки със себе си много от токсините, които ни задръстват. Голяма част от елементите, които консумираме, са преработени, някои по няколко пъти. По време на този процес, им се изважда натуралната фибра. Като например интегралният ориз. Ако прекалим с готвенето му, става също като белия, с много малко съдържание на естествена фибра. За това плодовете, зеленчуците, бобовите разстения...колкото по-сурови са, толкова повече „отчистителни" елементи съдържат.

Отслабването с аеробна работа и упражнения за тонус, които могат да се изпълняват без проблеми вкъщи, е лесна работа! Така и така отворихме тема за стомаха, ще ви припомня две основни и фантастични упражнения, които подсилват коремната област и когато загубиш омразната мазнина, ще ти помогнат да блеснеш с плоско и стегнато коремче.

Статична коремна преса - страничен планк.
Служи да активирате страничната мускулна верига на корема.
За по-напредналите, погледнете снимка Номер 2, в която ръката се изтегля назад, а кракът - напред, измествайки центъра на тежестта и активирайки страничните мускулни фибри в зоната на корема.


Vit-18

     

    Vit-19

Add comment