Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Fhl.bg

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки
В последно време водя „психологическа война от дистанция" с баща ми. Освен болежките в кръстта, моят татко страда от учестен пулс и нестабилно кръвно налягане. Опитвам се да му обясна, че килцата му в повече са причина за неразположенията, като не бива да забравя и навъртените 60 и малко отгоре лета. На съвета ми да се движи повече, да кара колело вместо мотопеда, да яде по-малко бял хляб и „тежко" месо (свинско,телешко, салами, наденици), той отговаря „ Лесно ти е от амвона на твоите 33 години да ме съветваш така". И може би е прав! Но това, в което аз съм права е, че за физическите упражнения няма пол и възраст. Те са здравословни винаги.
Упражненията със собствено тегло са горещо препоръчвани от специалистите защото развиват силата, бързината в движението и координацията. Собственото тегло е най-добрата мярка за това колко са подходящите килограми, с които да работи тялото при силови тренировки. Неслучайно те са използвани от армията, полицията и пожарникарите за различни физически тестове. При тези физически упражнения процентът на контузии е много по-малък.
Качването и слизането по стълби е чудесно „урбан" упражнение. Неговите полезни страни често оставят незабелязани от „нежелаещото" да ги види човешко око. За „посветените", които оценяваме комплексността му, ни остава само да го практикуваме редовно. И да го препоръчваме горещо!
Ефективността на дадено упражнение се състои НЕ в неговата комплексност. А в това дали го изпълняваме или не. Наскоро едно много свежо Роси ме помоли за ОЩЕ упражнения, подходящи за правене в офиса. Като верен неин и ваш персонален треньор, препоръчвам прикачените по-долу. Но с уточнението, че упражнението не се прави САМО. Автомотивирайте се. Автодирижирайте се. Автоналагайте си. Вие сте най-добрите персонални треньори в света. Тренирате много важна персона - собственото си аз.
В края на лятото сме. Остават още няколко слънчеви дни, в които отново ще заложим на късите панталони и миниполите. И точно тук започва да свети червената лампа. Като персонален треньор знам, че след ваканция някои от нас се възраждат. Други качват килца заради прекаляването със сладолед и вкуснотийките на баба. Трети - така изпразват джоба си, че до Коледа няма да намерят парички за таксата във фитнес залата. В този тежък за мнозина икономически момент се сетих за моята неостаряваща любов към магазините втора употреба.
Жозе Мориньо иска в отбора си играчи в страхотна физическа и психическа форма. Реал Мадрид е клуб, в който се играе на лимита на човешките възможности. С много интензивност. Без дъх. Без значение кой е съперникът насреща. Футболистите трябва да излизат на 100%. За това новият треньор на белите иска стопроцентовия Кака, а не неговото бледо копие. Онова, което мнозина видяхме на „Бернабеу" през миналия сезон. Как тренира бразилецът обаче?
Всички сме съгласни, че стегнатите крака и хубавото дупе не са само обект на закачливи погледи. Тези две части на тялото ни придвижват. Базисни са за всеки спорт. Съществуват различни вариации на упражнения, които ни помагат да ги поддържаме тонифицирани. Моето любимо е клек с щанга.

Търсене

Банер
Банер
Банер

feed-image Feed Entries