Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 3 – странични коремни мускули
Сряда, 26 Януари 2011 13:12

Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 3 – странични коремни мускули

От Витаминаспорт
Оценете статията
(4 оценки)
Foto: PETRA Foto: PETRA
Донков «Няма нужда строга диета настроението ви да влошава, ФИТБОЛ самочувствието за миг повишава. Бързо, приятно и лесно, с нея тренирането е чудесно!» След упражнението за трицепс и лицевите опори, които ви предлагаме заедно с www.sportzona.eu до края на промоцията на фитнес топка - 31 януари, е ред на третото упражнение  – за страничните мускули на корема. Ако са ви омръзнали стандартните коремни преси или имате висока степен на физическа подготовка и търсите предизвикателство, вариянтът на коремни преси върху сферичната форма на фитбола с тежести е вашият! Внимание – всяка споделена тренировка за влизане във форма, има двоен ефект. Така че, не се чуди, на приятелите упражнението препрати!
Още веднъж припомняме, че както и при упражненията за трицепс и лицевите опори върху фитбол, мерките за БЕЗОПАСНОСТ са задължилно условие. Осигурете си пространство преди да започнете с гимнастиката у дома. Ако трябва, идете на гости на Fit-4приятел/ка с по-голяма квадратура в хола от вашата. Така ще загреете по пътя, защото естествено ще отидете ПЕШ до там, нали?!

След като вече си закупихте швейцарска топка от www.sportzona.eu, се надяваме че процесът на опознаване е взаимен!? Започнахте ли да се харесвате?!

 

Ако вече имате определено ниво на физическа активност или просто ви е доскучало от стандартните упражнения във фитнеса, то значи сте на правилната страница в интернет. Варирането в тренировките прави възможно прогресирането във физическата форма. За да накараш тялото да задвижи мускулите на тялото, които рядко работим, се налага да му осигуриш нова форма за адаптация. Именно тук се намесва много адекватно фитнес топката.

Само сядане върху нестабилната й повърхност вече е упражнения за коремните мусукли и гърба. За нащинаещите, този чудесен уред за правене на гимнастика у дома, може да бъде обещаващо начало на активен тренировъчен живот. С фитбола се упражняват малките мускулни групи, отговорни за запазване на баланса. Форсирайки тяхната контракция ги тонифицираме идеално. Вече са готови за сериозна работа!

 

Преси за страничните коремни мускули върху фитбол

Смяната на посоката с гръб опрян върху фитнес топката и с тежест в ръката /в случая гира от 4 килограма/ е чудесен начин да накараш твоите странични коремни мускули да се «събудят». Хвани здраво гирата с двете ръце, завърти първо в едната посока, премини през изходна позиция и едва тогава обърни в другата. Опитай да държиш краката здраво стъпили върху пода. Изпълнявай движението бавно и опитай да се концентрираш. Старай се да усещаш как работят страничните мускули на корема. Внимавай с баланса върху топката. Подхлъзването става бързо и неусетно, а възстановяването след това е бавен и продължителен процес.

Fitball-gira

Стремете се винаги да поддържате правилна позиция. Отпускайте тялото до ниво, до което се чуствате комфортно, без болка в ставите или гърба. Не спирайте в средата на движението.


Забележка – препоръчително е предложеното упражнение да бъде включено в тренировка в домашни условия, за която са нужни задължително загравяне, разтягане и адекватна хидратация!

 

Успех. Следва продължение...

Add comment