Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 4 – седалищни мускули
Четвъртък, 27 Януари 2011 17:05

Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 4 – седалищни мускули

От Витаминаспорт
Оценете статията
(2 оценки)
Foto: PETRA Foto: PETRA
Недялкова – „Фитнес топката съм аз, с мен ако тренирате по няма и час, след вас всички ще се обръщат в захлас.» Най-много всъщност се обръщат след добре оформени задни части, нали!? След упражненията за трицепс, лицевите опори и странични коремни мускули, ще заложим на кратка тренировка с фитнес топка за тонифициране и стягане на седалищните мускули. Предполагаме, че вече сте се оборудвали с фитбол от онлайн магазина за спортна екипировка www.sportzona.eu, с цена САМО 18 лева и сте готови за поредното предизвикателство с фитнес топка. За да функционира на 100% упражнението за стегнато дупе се прави по двойки – вие и вашата половинка! Така закачливите погледи ще се разпределят по равно...нали?
По време на изпълнение на упражненията с фитнес топка най-важното е да спазвате правилата за БЕЗОПАСНОСТ. Както при тренировката за трицепс, лицевите опори и страничните коремни мускули, се налага да разчистите пространство преди да започнете с Fit-3гимнастиката у дома. Би било добре да изпълнявате упражненията върху фитбол БОСИ т.е. без чорапи, нито маратонки или спортни обувки. Така стабилността на краката е по-голяма. Почистете добре и прахта от пода...чудесна възможност за загрявка преди тренировката с фитбол.

Имате си чудесна швейцарска топка от www.sportzona.eu, с която вече сте се фамилиазирали!? Също като в брака или съжителството, практикуването на гимнастика с с огромна сфера има своите тънкости и трикове. Опознайте вашия «партньор» добре преди да му се доверите изцяло.

 

Ако нивото на физическа ви активност е високо, нямате нужда от предварителна подготовка за упражнението с фитбол с основна насоченост стягане на седалищния мускул. Ако сте начинаещ спортист-любител е хубаво да си припомните правилата за правилно провеждане на тренировка – загрявка, изпълнение на упражнение, разтягане и солидна хидратация.

 

Упражнение с фитнес топка за седалищни мускули и бедра

За да прогресирате във вашата физическа форма е нужно да сменяте и комбинирате упражнения. Тялото задвижва мускулите, които Fitball-vdigane_na_krakрядко работим, когато му се осигури нова форма за адаптация - фитнес топката отговаря напълно на това условие. При упражненията за седалище има риск от травми в кръста или в коленете. Особено при неправилно изпълнение. Фитболът ни позволява да поддържаме зоната на кръста в лека арка. По този начин мускулите на корема също работят. Освен седалищния, в упражнението с фитнес топка се тонифицират ръцете и краката.

 

Упражнението с фитбол за седалищни мускули и бедра прилича много на упражнението, в което повдигаме краката в изправено положение, с ръце хванати за стената, за да избегнем десбалансиране. Трябва да усещаме, че седалището «работи». Същото се прави и върху нестабилната повърхност на фитбола. Концентрирайте и се старайте акцентът на движението да падне върху седалището. Височината на повдигане на крака не е от значение. Контракцията на мускула – да. Важно е да размърдате «дупето».

 

Стремете се винаги да поддържате правилна позиция. Поддържайте тялото на ниво, в което се чуствате комфортно, без болка в ставите или гърба. При изпълнение на това упражнение е много важно зоната на кръстта да образува лека арка, за да избегнем пренатоварването й.

 

Забележка – препоръчително е предложеното упражнение да бъде включено в тренировка в домашни условия, за която са нужни задължително загравяне, разтягане и адекватна хидратация!

 

Успех. Следва продължение...

Add comment