Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 6 – коремни преси
Събота, 29 Януари 2011 13:58

Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 6 – коремни преси Ново

От Витаминаспорт
Оценете статията
(2 оценки)
Foto: PETRA Foto: PETRA
Ирена – «Фитбол се наричам и да помагам в спорта най обичам!» Ех Рени, Рени...как ни помогна на нас, ако знаеш!? Вдъхновени от теб, даваме живот на 6-то поред упражнение с фитнес топка. След упражненията за трицепс, лицевите опори, странични коремни мускули, седалищни мускули, коремната мускулатура, залагаме на по «лекия» вариянт – коремни преси с фитбол. Все още можете да закупите вашата швейцарска топка от www.sportzona.eu на промоционална цена от 18 лева. Коремните преси с фитбол обаче се налага да бъдат споделени, знаете...днес е ред на семейството. На свекървата и тъщата фитнес топка ти купи, на мира ще те оставят за доста дни.
Тялото тонифицира мускулите, които рядко работим, когато му осигурим нова форма за адаптация. Фитболът е идеалното средство за това. Коремните преси с фитнес топка са подходящи за хора на всяка възраст защото не изискват високо ниво на предварителна подготовка. Голямата швейцарска топка също е подходяща за сядане и почивка след тренировка /виж снимка/, и няма да е лошо да възползвайте от нейната мултифункционалност още СЕГА - купете от www.sportzona.eu с читателския код на ВИТАМИНАСПОРТ, който може да намерите тук.

Правилата за БЕЗОПАСНОСТ са валидни както при тренировката за трицепс, лицевите опори, страничните коремни мускули, Fitball-koremna_presaседалищните мускули, корема, така и при наглед лесните за изпълнение коремни преси. Разчистете пространство преди да започнете с новата и станала ви вече любима, гимнастика в домашни условия.

 

Коремните преси, които се изпълняват с помощта на на фитбол много приличат на нормалните, които сме свикнали да правим върху пода. Разликата се състои, в това, че тук краката са качени върху фитнес топката и повдигането на торса става с помощна на вдишване и издишване. Контролирате ли дишането, контролирате цялото упражнение. Концентрирайте върху движението. Вдишвайте въздух преди да вдигнете тялото и отпускайте въздуха при завършване на движението. Контракцията на коремните мускули се усеща. Опитайте да задръжте тялото във въздуха поне 2 секунди. Коремните преси с фитбол могат да се изпълняват и на степени.

 

При изпълнение на упражнението за стегнат корем е много важно при изходно положение гърбът да е добре залепен на пода и при повдигане опитайте да го държите изпънат.

 

Забележка – препоръчително е предложеното упражнение да бъде включено в тренировка в домашни условия, за която са нужни задължително заграване, разтягане след тренировка и адекватна хидратация!

 

Успех. Следва продължение...

Add comment




muğla bayan escort escort aydın bayan bayan çanakkale escort balıkesir escort tekirdağ escort bayan gebze bayan escort escort bayan bayan buca escort edirne bayan escort