Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Fhl.bg

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Урбан упражнение за стегнат задник и крака
Сряда, 22 Септември 2010 20:33

Урбан упражнение за стегнат задник и крака

От Елисавета Шидерска
Оценете статията
(4 оценки)
Качването и слизането по стълби е чудесно „урбан" упражнение. Неговите полезни страни често оставят незабелязани от „нежелаещото" да ги види човешко око. За „посветените", които оценяваме комплексността му, ни остава само да го практикуваме редовно. И да го препоръчваме горещо!
Качването по стълби е прекрасно аеробно действие. Но не само това. Интегрално упражнение е. Полезно за тонифициране, оформяне и стягане на мускулите на краката и седалището. А отгоре на всичко е и забавно.urban-4

 

Ако качваш по две стъпала наведнъж, увеличаваш разкрача и по този начин работиш и седалищния мускул. Помагаш му бързо и лесно да се стегне. За това упражнение не е нужен фитнес или специална зала. Единственото, което трябва да направиш е вместо да вземаш асансьор, да изкачваш стълби – и в къщи, и в офиса, и в училището на децата...И не се притеснявай, няма как да прекалиш с повторенията. Колкото повече, толкова по-добре. Успех!

 

ТРЕНИРОВКА

 

Понеделник – Аеробна сесия. Препоръчвам каране на колело. Опитай да издържиш поне 30 до 45 минути.

 

Вторник – Изкачи поне 3-4 етажа по стълбите (нагоди ритъма към моментното ти физическо състояние). След това направи 20 коремни преси, 10-15 лицеви опори и 10 клякания.Urban-1


Сряда –Почивка, с уточнението, че разходката в парка е нещо супер освежително.

 

Четвъртък – Отново аеробно упражнение, но този път смени спорта – избери плуване, тичане или гребане например. И нека бъдат най-малко 20 минути.

 

Петък – Упражнения за тонификация – рамене, гърди, бицепс, трицепс, крака и седалищен мускул.

 

Събота и Неделя – Твоят любим спорт на чист въздух. Както знаеш един добър начин за зареждане на „батериите".

 

ХРАНЕНЕ


Плодовете – вълшебни хранителни вещества

Няма човек, който да отрече, че плодовете са вълшебни. Не само, че съдържат много фибра, витамини и минерали, но са «най-добрият» ни приятел в моменти на «зверски глад». Аз винаги нося по някой плод в чантата. Обикновено го хапвам по пътя към поредното задължение, вместо снаксове и вафли. Преди да влезеш във фитнеса е хубаво да «гризнеш» едно бананче. Заради високото съдържание на калий, този плод подобрява мускулните съкращения по време на тренировка.

 

skok-2

Галерия

1 Коментар

  • Връзка към коментар Angelina Toleva Събота, 15 Януари 2011 17:05 от Angelina Toleva

    Ели, страхотна седмична тренировка искам да ти кажа че след като родих Лили, се чувствах като балон, мислех че след като родя ще съм свалила поне 3 кг. обаче беше точно обратното и аз реших да започна с колелото в къщи защото през първите 2 мес. трябваше да сме си в къщи и на така всеки ден по 1 час на колелото без да комбинирам с гирите бях намалила телесното си тегло с 4 кг. без да се налага да спазвам строга диета защото се налагаше да кърмя и Лили, затова съм съгласна с теб че тази седмична програма много ми допада.

    Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.

Add comment