Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Урбан упражнение за стегнат задник и крака
Сряда, 22 Септември 2010 20:33

Урбан упражнение за стегнат задник и крака

От Елисавета Шидерска
Оценете статията
(4 оценки)
Качването и слизането по стълби е чудесно „урбан" упражнение. Неговите полезни страни често оставят незабелязани от „нежелаещото" да ги види човешко око. За „посветените", които оценяваме комплексността му, ни остава само да го практикуваме редовно. И да го препоръчваме горещо!
Качването по стълби е прекрасно аеробно действие. Но не само това. Интегрално упражнение е. Полезно за тонифициране, оформяне и стягане на мускулите на краката и седалището. А отгоре на всичко е и забавно.urban-4

 

Ако качваш по две стъпала наведнъж, увеличаваш разкрача и по този начин работиш и седалищния мускул. Помагаш му бързо и лесно да се стегне. За това упражнение не е нужен фитнес или специална зала. Единственото, което трябва да направиш е вместо да вземаш асансьор, да изкачваш стълби – и в къщи, и в офиса, и в училището на децата...И не се притеснявай, няма как да прекалиш с повторенията. Колкото повече, толкова по-добре. Успех!

 

ТРЕНИРОВКА

 

Понеделник – Аеробна сесия. Препоръчвам каране на колело. Опитай да издържиш поне 30 до 45 минути.

 

Вторник – Изкачи поне 3-4 етажа по стълбите (нагоди ритъма към моментното ти физическо състояние). След това направи 20 коремни преси, 10-15 лицеви опори и 10 клякания.Urban-1


Сряда –Почивка, с уточнението, че разходката в парка е нещо супер освежително.

 

Четвъртък – Отново аеробно упражнение, но този път смени спорта – избери плуване, тичане или гребане например. И нека бъдат най-малко 20 минути.

 

Петък – Упражнения за тонификация – рамене, гърди, бицепс, трицепс, крака и седалищен мускул.

 

Събота и Неделя – Твоят любим спорт на чист въздух. Както знаеш един добър начин за зареждане на „батериите".

 

ХРАНЕНЕ


Плодовете – вълшебни хранителни вещества

Няма човек, който да отрече, че плодовете са вълшебни. Не само, че съдържат много фибра, витамини и минерали, но са «най-добрият» ни приятел в моменти на «зверски глад». Аз винаги нося по някой плод в чантата. Обикновено го хапвам по пътя към поредното задължение, вместо снаксове и вафли. Преди да влезеш във фитнеса е хубаво да «гризнеш» едно бананче. Заради високото съдържание на калий, този плод подобрява мускулните съкращения по време на тренировка.

 

skok-2

Галерия

1 Коментар

  • Връзка към коментар Angelina Toleva Събота, 15 Януари 2011 17:05 от Angelina Toleva

    Ели, страхотна седмична тренировка искам да ти кажа че след като родих Лили, се чувствах като балон, мислех че след като родя ще съм свалила поне 3 кг. обаче беше точно обратното и аз реших да започна с колелото в къщи защото през първите 2 мес. трябваше да сме си в къщи и на така всеки ден по 1 час на колелото без да комбинирам с гирите бях намалила телесното си тегло с 4 кг. без да се налага да спазвам строга диета защото се налагаше да кърмя и Лили, затова съм съгласна с теб че тази седмична програма много ми допада.

    Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.

Add comment




muğla bayan escort escort aydın bayan bayan çanakkale escort balıkesir escort tekirdağ escort bayan gebze bayan escort escort bayan bayan buca escort edirne bayan escort