Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Фитнес топка - УПРАЖНЕНИЕ N:1 - трицепс
Понеделник, 24 Януари 2011 14:15

Фитнес топка - УПРАЖНЕНИЕ N:1 - трицепс

От Витаминаспорт
Оценете статията
(3 оценки)
Foto: PETRA Foto: PETRA
Илияна Димова – „Няма никакво съмнение, този уред е за спорт и забавление! Фитнес топка - фитбол се нарича, упражненията той обича!» Няма как да не потвърдим римата на витаминчето Илияна. Първото и най-важно условие за правенето на упражнения с Фитбол у дома е БЕЗОПАСНОСТТА. Препоръчително е преди всичко да си осигурите пространство. След това да си дадете време за опознаване...вие и вашата нова фитнес топка. След като «съжителството» се приближи повече към това да се превърне в брак, отколкото да си остане флирт за една нощ, ви препоръчваме следното упражнение за начинаещи любители на швейцарската топка – трицепс върху фитбол.
Сядането върху нестабилната фитнес топка само по себе си е предизвикателство. Пак повтаряме, особено за онези, които сега започват да опознават този чудесен уред за правене на гимнастика у дома. С него се упражняват чудесно малките мускулни групи. Балансирането върху нестабилната повърхност на швейцарската топка, провокира контракции на коремните мускули, бедрата и гърба. След като поседите известно време върху нея и се чуствате достатъчно фамилиазирани, идва ред и на първото сериозно предизвикателство – упражнение в домашни условия върху фитбол!

Тренировка за трицепс върху нестабилна повърхност - фитбол

Fit-1Упражненията за трицепс както добре знаете, изискват разгъване на ръцете в лакътната става. Целта е другите стави да останат почти неподвижни. При упражненията за трицепс е от особено значение коректната форма на изпълнение. Ако не повдигате гирата правилно, ще натоварите повече второстепенните мускулни групи вместо трицепса.

 

Големият недостатък на упражнението за трицепс в изправена стойка е, че рискувате да травмирате кръста или лактите. Именно за това предлагаме да реализирате това упражнения в седнало положение върху фитнес топка.

 

Изпълнявайте движението бавно и опитайте да се концентрирате върху мускула трицепс. Старайте се да го усещате как работи. Когато ръката се намира в разгънато положение, би било добре да задържите 1-2 сеунди, за да може мускула да усети истинско напражение.

Fit-2

Внимавайте с баланса върху топката. Въпреки, че САМО сте седнали върху нея и на снимката изглежда лесно и приятно, десбалансирането става бързо и неусетно, а травмите не се ограничават само до синини по дупето!!!

 

Стремете се винаги да поддържате правилна позиция – гърбът изправен, раменете вдигнати, коремът глътнат. Отпускайте гирата докато усетите, че трицепса се разтяга без болка. Не спирайте в средата на движението. И не отпускайте прекалено надолу гирата, защото подлагате лактите на силно напрежение и рискувате да се контузите.

 

Забележка – Препоръчително е предложеното упражнение да бъде включено в тренировка в домашни условия, за която са нужни задължително загравяне и добро разтягане след нейното приключване!Коректната хидратация е неминуема част от тренировката, независимо от това къде я реализираме - в домашни условия, фитнес зала или на чист въздух.

 

Успех. Следва продължение...

 

Add comment




muğla bayan escort escort aydın bayan bayan çanakkale escort balıkesir escort tekirdağ escort bayan gebze bayan escort escort bayan bayan buca escort edirne bayan escort