Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Тренировка стил Жозе Моуриньо
Четвъртък, 01 Юли 2010 15:41

Тренировка стил Жозе Моуриньо

От Витаминаспорт
Оценете статията
(2 оценки)

Тренировката, която препоръчва Жозе Моуриньо на новите си футболисти от Реал Мадрид, набляга на общофизическата подготовка. Аеробна работа и упражнения за сила и тонификация са в основата на добрата форма и през ваканцията. Португалският специалист смята, че професионалните футболисти са длъжни да спазват режим целогодишно.

Ето какво препоръчва на играчите, които не участват на Мондиала в Южна Африка.

Апарати за кардио-тренировка

- 10 минути - статично колело за загрявка

- 30 минути  - пътека за тичане. Прогресивен ритъм, започва се с 10 км/ч и се завършва с 13 км/ч


Апарати за горна част на тялото

- Легнал, за гърди – 10 повторения - 65 кг.

- Седнал, за гръб и рамена – 10 повторения - 60 кг.

- Седнал, за гърди – 10 повторения – 60кг.

- Седнал, за рамена – 10 повторения – 60 кг.

Работа с гири от по 10 кг.


Апарати за долна част на тялото

- Седнал, апарат за куадрицепс – 160кг първа серия, 180 кг втора серия, 200 кг трета серия с два крака

- Седнал, апарат за куадрицепс – 10 повторения с всеки крак поотделно. Още 10 с двата крака – 140кг. В този цикъл се правят по 3 повторения на всяко от упражненията.


За завършване на работната сесия
– серии коремни преси и разтягания в продължение на 15 минути.

Add comment




muğla bayan escort escort aydın bayan bayan çanakkale escort balıkesir escort tekirdağ escort bayan gebze bayan escort escort bayan bayan buca escort edirne bayan escort