Испанската федерация по футбол. Именно футболната организация е основен бенефициент. Още 100 000 допълнителни бройки се разграбиха в седмицата на фиеста за новия Световен шампион.
От националните отбори, които облича Адидас – Аржентина, Франция и Германия например, немската е тази която генерира най-много продажби – близо 2 милиона годишно. В Германия страстта към местната футболна лига далеч не е толкова силна, колкото обичта към националния тим. В това отношение Примера има голямо предимство пред държавния отбор на Испания. Или поне имаше до скоро.
Фанелките на „ла роха" са на изчерпване в по-голяма част от магазините в Кралството. Червените тениски не само са добър източник на приходи за Адидас, но и за конкуренцията от Найк. Американската компания пусна съпътстващи фанелки, използващи червеното като цвят, който привлича момента. На другия бряг стоят и фалшификаторите, които също се възползваха от бум-а.
Спонсорите не останаха по-назад и пуснаха в обръщение тениски за своя персонал. Банка „Банесто" разпредели 10 000 бройки за служители и клиенти. Един от спонсорите на националния отбор - каталанската спестовна каса „Ла Кайша" - се отказа с мотива, че бойкотира кандидатурата на Мадрид за Олимпийски игри. Испанската федерация по футбол в момента разчита на четирите основни рекламодатели - банка Банесто, веригата бензиностанции Сепса, бирената компания Крузкампо и Шевролет. Общо 26 милиона евро са вложили те в реклама преди Мондиала.
Общата кандидатурата на Испания и Португалия /Иберийския полуостров/ за домакинство на Световно първенство през 2018 прави рекламния образ на „ла роха" още по-апетитен. Спечелената титла в Южна Африка и бъдещето, което има тази селекция пък са застраховка за спонсорите, че вложенията няма да са само краткосрочни и печалбите ще се генерират години напред.