Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Fhl.bg

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Как да тренираме за бързина?
Понеделник, 17 Декември 2012 11:02

Как да тренираме за бързина?

От Витаминаспорт
Оценете статията
(5 оценки)
Как да тренираме за бързина? google.es
Тренировката за бързина е фундаментална в много спортове. Как да се упражняваме така, че интензивността на работа да е максимална е въпрос, който си задаваме голяма част от професионалните и любителите спортисти? Доц. Юлиан Карабиберов (доктор, преподавател в Национална Спортна Академия и директор на Колеж по спорт "Био Фит") дава чудесни насоки по темата, като акцентите в неговата публикация падат върху това, че тренировката за бързина е най-краткотрайната, с продължителност от 20 до 45 мин.; почивките между сериите са големи - минимални от 2-3 мин. и максимални до 5-8 мин. Би било добре да се почива достатъчно преди да се пристъпи към следващото изпълнение. Това означава, че продължителността на работата за чиста скорост в серия, не трябва да надвишава 8 сек.
Бързината е водеща в много спортове и спортни дисциплини, а спецификата за развитието и изисква детайлно познаване на анатомо-физиологичните и биомеханични механизми на Correr-7мускулното съкращение и процесите протичащи в мускулната клетка при работа на скорост. Силата стои в основата на всяко физическо качество, включително и на бързината.

Специфичните закономерности при проявата на бързината и разновидните и форми, изискват използването на специфични методи и средства за развитието им...продължава в http://socialmediabar.com/trenirovkatazaburzina

 

Повече информация за работата на Доц. Юлиан Карабиберов - автор на първата в България, научно обоснована система за фитнеса и тренировъчната система за функционален фитнес : www.jk-fitness.com

Add comment