Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Fhl.bg

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Сваляне на килограми с тренировка с тежести за жени
Четвъртък, 29 Ноември 2012 22:26

Сваляне на килограми с тренировка с тежести за жени

От Елисавета Шидерска
Оценете статията
(4 оценки)
ww.google.es ww.google.es
Мили момичета, няма спор, че аеробните упражнения са задължителни когато опитвате да влезете във форма, но ако ги комбинирате с вдигане на тежести и балансирано хранене, ще се получи перфектната програма за тренировка. За да се превърнат препоръките в реални физически действия, ще са ви нужни няколко базисни упражнения, които задължително преминават през рамената, гърдите и ръцете. Как ли? Много лесно. Под формата на различни по размер гирички, многоцветни медицински топки или няколко бутилки минерална вода от по литър и половина. За да оформиш рамената, подчертаеш гърдите и да дефинираш коремните мускули и краката се налага да вдигнеш малко тежести. Мускулатурата с тонус моделира тялото, което става далеч по-атлетично и се изгорят повече калории защото мускулната тъкан е много по-метаболично активна.
И не забравяйте, биреното коремче както при мъжете, така и при дамите е толкова опасно за здравето на тези хора, колкото ако изпушваха по един пакет цигари на ден или имаха много Vit-2висок лош холестерол!

 

Ако наистина желаете тялото ви да е силно, а не тип „мекотело", се налага да вдигнете някоя и друга тежест. Обяснявам защо!? Да предположим, че тежиш 70 килограма и твоето тяло има форма на круша (за жените) или ябълка (за мъжете) и успееш да свалиш 10 килограма с някоя диета. Чудесно! Сега тежиш 60 килограма, но формата на тялото ти не се е променила. Сега си една по-лека версия на това, което беше преди. Ако със 70 килограма имаш форма на ябълка, с постигнатите 60 продължаваш да заемаш същата опаковка, нали?

 

Един от най-разпространените митове в съвременното общество е, че ако искаш да моделираш тялото си най-добре е да правиш аеробни упражнения, вместо такива за тонус. Плуването, тичането, карането на колело и т.н. са фантастични за сърдечно-съдовата система. Но ако твоето желание е да имаш дефиниран силует, не само торбите с покупки са подходящата тежест за тренировка. Със силовите упражнения се постига адекватното за твоята фигура тегло и заедно с това се намалява размера на дрехите.


Много хора остават разочаровани, когато най-сетне успеят да стопят излишните килограми, но тялото им продължава да бъде отпуснато, а кожата съсухрена. Техният нов образ въобще не е това, което са си представяли докато са „гладували KT-151новия си имидж". Още повече, едно тяло с добър мускулен тонус ти позволява да практикуваш твоя любим спорт много по-лесно от преди, защото както знаем мускулите са в основата на силата, скоростта и издържливостта.


Препоръчително е да си изготвите една подходяща за вашата моментна физическа форма таблица с упражнения – клякания, странични повдигания за рамена, коремни преси, лицеви опори, прес-банк...Всички те са фундаментални за мускулния тонус. Особено подходящи са за изпълнение в кръгова тренировка. Можеш да ги направиш и у дома.

 

При кръгова тренировка т.е. когато се местите от едно упражнение към друго без прекъсване или с кратка почивка, работите едновременно върху няколко мускулни групи. Редувайки упраженията, оптимизирате времето за тренировка. Препоръчително е тренировъчните сесии да са кратки, не трябва надхвърлят 40-45 минути. Въпреки, че времето изглежда малко, повярвайте ни - можете да постигнете значителни резултати ако сте редовни и изпълнявате упражненията правилно.

 

Ако все пак имаш нужда от помощ за правилното им изпълнение, би било добре да потърсиш съвета на инструктор в някой фитнес. Успех!

Add comment