Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 4 – седалищни мускули
Четвъртък, 27 Януари 2011 17:05

Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 4 – седалищни мускули

От Витаминаспорт
Оценете статията
(2 оценки)
Foto: PETRA Foto: PETRA
Недялкова – „Фитнес топката съм аз, с мен ако тренирате по няма и час, след вас всички ще се обръщат в захлас.» Най-много всъщност се обръщат след добре оформени задни части, нали!? След упражненията за трицепс, лицевите опори и странични коремни мускули, ще заложим на кратка тренировка с фитнес топка за тонифициране и стягане на седалищните мускули. Предполагаме, че вече сте се оборудвали с фитбол от онлайн магазина за спортна екипировка www.sportzona.eu, с цена САМО 18 лева и сте готови за поредното предизвикателство с фитнес топка. За да функционира на 100% упражнението за стегнато дупе се прави по двойки – вие и вашата половинка! Така закачливите погледи ще се разпределят по равно...нали?
По време на изпълнение на упражненията с фитнес топка най-важното е да спазвате правилата за БЕЗОПАСНОСТ. Както при тренировката за трицепс, лицевите опори и страничните коремни мускули, се налага да разчистите пространство преди да започнете с Fit-3гимнастиката у дома. Би било добре да изпълнявате упражненията върху фитбол БОСИ т.е. без чорапи, нито маратонки или спортни обувки. Така стабилността на краката е по-голяма. Почистете добре и прахта от пода...чудесна възможност за загрявка преди тренировката с фитбол.

Имате си чудесна швейцарска топка от www.sportzona.eu, с която вече сте се фамилиазирали!? Също като в брака или съжителството, практикуването на гимнастика с с огромна сфера има своите тънкости и трикове. Опознайте вашия «партньор» добре преди да му се доверите изцяло.

 

Ако нивото на физическа ви активност е високо, нямате нужда от предварителна подготовка за упражнението с фитбол с основна насоченост стягане на седалищния мускул. Ако сте начинаещ спортист-любител е хубаво да си припомните правилата за правилно провеждане на тренировка – загрявка, изпълнение на упражнение, разтягане и солидна хидратация.

 

Упражнение с фитнес топка за седалищни мускули и бедра

За да прогресирате във вашата физическа форма е нужно да сменяте и комбинирате упражнения. Тялото задвижва мускулите, които Fitball-vdigane_na_krakрядко работим, когато му се осигури нова форма за адаптация - фитнес топката отговаря напълно на това условие. При упражненията за седалище има риск от травми в кръста или в коленете. Особено при неправилно изпълнение. Фитболът ни позволява да поддържаме зоната на кръста в лека арка. По този начин мускулите на корема също работят. Освен седалищния, в упражнението с фитнес топка се тонифицират ръцете и краката.

 

Упражнението с фитбол за седалищни мускули и бедра прилича много на упражнението, в което повдигаме краката в изправено положение, с ръце хванати за стената, за да избегнем десбалансиране. Трябва да усещаме, че седалището «работи». Същото се прави и върху нестабилната повърхност на фитбола. Концентрирайте и се старайте акцентът на движението да падне върху седалището. Височината на повдигане на крака не е от значение. Контракцията на мускула – да. Важно е да размърдате «дупето».

 

Стремете се винаги да поддържате правилна позиция. Поддържайте тялото на ниво, в което се чуствате комфортно, без болка в ставите или гърба. При изпълнение на това упражнение е много важно зоната на кръстта да образува лека арка, за да избегнем пренатоварването й.

 

Забележка – препоръчително е предложеното упражнение да бъде включено в тренировка в домашни условия, за която са нужни задължително загравяне, разтягане и адекватна хидратация!

 

Успех. Следва продължение...

Add comment




muğla bayan escort escort aydın bayan bayan çanakkale escort balıkesir escort tekirdağ escort bayan gebze bayan escort escort bayan bayan buca escort edirne bayan escort